مثل گلبرگای خشک گل تو باغچه
دارم میریزم تو خودم همه چیو
کجایی عزیزم کجایی عزیزم
کجا رو برم دنبال تو باید
جای همیشگیمون باشی شاید
ولی نیستی کجا رفتی
خبر نداره هیشکی
میرسم بهت عقربه بر عکس
ساعت بره
چجوری کند اخه راحت دلت
یه نشونی از خودت لاقل بده
دورا دورم شده هوامو داشته باش
بجای من کسی پیشت نباشه کاش
منو داره میکشه این حسودی
تو هم همین میشدی گیج و منگ بودی
دارم میریزم تو خودم همه چیو
کجایی عزیزم کجایی عزیزم
کجا رو برم دنبال تو باید
جای همیشگیمون باشی شاید
ولی نیستی کجا رفتی
خبر نداره هیشکی
میرسم بهت عقربه بر عکس
ساعت بره
چجوری کند اخه راحت دلت
یه نشونی از خودت لاقل بده
دورا دورم شده هوامو داشته باش
بجای من کسی پیشت نباشه کاش
منو داره میکشه این حسودی
تو هم همین میشدی گیج و منگ بودی

لطفا نظر خود را بنویسید